Menü

24 Haziran 2015 Çarşamba

Yves Rocher Saten Dokunuşlu Allık

Merhaba arkadaşlarr :)
Yepyeni bir yazıyla karşınızdayımm. Nasılsınız, iyi misiniz? Umarım hepiniz çok ama çok iyisinizdir. Bugün sizlerle bana "İyi ki almışım." dedirten bir ürünü paylaşacağım. O da Yves Rocher'in 20 numaralı saten dokunuşlu allığı. Bunu alalı uzun bir zaman oldu. Geçen sene doğum günümde almıştım ve hala bitmedi :) 
Makyajda doğal duruşu seviyorum ve kullandığım ürünlerin de ağır olmamasına özen gösteriyorum.
Gelin ürünü birlikte değerlendirelim.

Öncelikle Yves Rocher'in sitesinden ürüne dair bilgileri okuyalım ve gerçekten vaad ettiği etkileri gösteriyor mu inceleyelim. 

Siteden alıntı:
Hafif, ipeksi dokusu ve doğal renkleriyle elmacık kemiklerinizi renklendirir ve yüz hatlarınızı belirginleştirir.
Sağlıkla parlayan bir cilt ve doğal görünümlü bir makyaj sağlar.
Tüm cilt tipleri için uygundur.
...Ve dahası: Cildinize içerdiği Pirinç Kepeği ile ışıltı, Mısır Nişastası ile mat bir pürüzsüzlük sağlar.

Değerlendirmem:

Fotoğraftan da gördüğünüz gibi ürünün dibini gördüm :) Her makyajımda kullanıyorum bu allığı ve üründen gerçketen çok memnunum. İstediğim doğallığı ve ışıltıyı bu allıkta buldum. Diğer renklerini bilmem ama 20 numarayı doğal bir duruş isteyen herkese öneririm. Tabi eğer gösterişli bir allık istiyorsanız bu ürün size göre değil. 
 Allığın fiyatını tam olarak hatırlamıyorum o nedenle internet sitesinden birazcık kopya çektim :) 52,90 mış fiyatı. Evet, her bütçeye uygun bir allık değil ama güzel bir indirime denk gelirseniz neden olmasın ? :)

Bu arada ikinci fotoğrafta gördüğünüz "For Your Beauty" markasının ahşap uçlu allık fırçasıyla allığımı yüzüme uyguluyorum. Fırçadan çok fazla bahsetmedim çünkü yazısı yolda :) 

Böylece bir yazımın daha sonuna gelmiş olduk. Umarım işinize yaramıştır. Görüşlerinizi mutlaka yorumlar kısmına yazın. Hepinizi çok seviyorummm. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalınnn :)

4 yorum:

  1. Böyle doğal renklere ben de bayılıyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Canım blog keşif etkinliğinden geliyorum. Seni takibe aldım. Bana da takibe beklerim. Gelmişken tütü etek çekilişime de katılabilirsin...

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, takibe aldım ben de :)

      Sil