Menü

15 Mart 2015 Pazar

Lancome-Miracle Cushion Deneyimim

Merhaba sevgili okurlarım,
Bugünkü yazımda sizlere Lancome'un yeni ürünlerinden olan Miracle Cushion deneyimimden bahsetmek istiyorum. Fondöten almak için girdiğim bir güzellik mağazasında Lancome ürünlerinin olduğu stantı gördüm ve bana önerebilecekleri güzel bir fondötenleri olup olmadığını sordum stanttaki bayana. Satıcı bayan, bana Miracle Cushion'ı gösterdi ve yüzüme denemek için uygulayabileceğini söyledi. Ben de kabul ettim ve fondöteni yüzüme uyguladığım anda ürüne hayran kaldım. Çok yoğun kapatıcılığı olmayan bir üründü fakat ben de zaten fondötenin yüzümde hafif durmasını istiyordum. Önceden Flormar'ın fondötenini kullanıyordum ve cildimi hem çok kurutuyordu hem de sürdüğümde kendini çok belli ediyordu. Ürünün beğendiğim bir diğer özelliği ise bir BB krem kadar nemlendirici olmasıydı. Aldığımdan bu yana cildimde hiç kuruluk yapmadı ve tam tersine ferahlık verdi cildime. Ürünün tanıtımında yoğun kapatıcılık istiyorsanız süngeri ürüne daha fazla bastırın diyor fakat her ne kadar ürüne fazla batırsanız da bu fondöten yoğun bir kapatıcı isteyenler için uygun değil. Ama eğer siz de benim gibi bir fondötende ortalama bir kapatıcılık özelliği arayanlardansanız bu ürünü size tavsiye ederim. Bana göre Miracle Cushion'ın en kötü yanı içindeki ürün miktarının diğer fondötenlere kıyasla daha az olması. Ben yaklaşık bir buçuk aydır hemen hemen her gün kullanıyorum. Bu sabah makyajımı yaparken fondötenimi sürmek istediğimde ürünün neredeyse bitmek üzere olduğunu fark ettim. Gerçi ürün bitmek üzereyken süngeri ters çevirirseniz bir süre daha kullanmaya devam edebilirsiniz diyor tanıtımında ama yine de bu süre de yine bir fondöten için çok az bence. Muhtemelen süngeri ters çevirdiğimde bir ay daha kullanabileceğim ama toplamda 145 lira verdiğim bir ürünün daha uzun bir kullanıma sahip olacağını hayal etmiştim. Eğer bu fondöteni tekrar almak istersem bu sefer 90 lira vereceğim çünkü ürün Refill özelliğine sahip. Yani ürünün dış kısmı bende kalacak ve 90 liraya süngerli kısmını yenileyeceğim. Sonuç olarak ürün bitince tekrar almak ister misiniz diye sorarsanız bana, cevabım evet olacaktır çünkü ücretine rağmen bu ürün istediğim bütün özellikleri kapsıyor. Umarım yazım sizlere yardımcı olmuştur . Eğer sizlerin de beğendiği fondötenler varsa mutlaka yorumlar kısmına yazın. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder